今日は『立秋』。
昨日、ツクツクボウシの鳴く声を耳にしました。
体感では暑くて、8月は始まったばかりなので、夏真っ盛りの気分ですが、蝉は季節を感じ取っているのだなと思いました。
地元の親戚のおばさま方に、季節のご挨拶。
これからは「残暑お見舞い」になります。

みなさまも、どうぞご自愛くださいませ。
今日は『立秋』。
昨日、ツクツクボウシの鳴く声を耳にしました。
体感では暑くて、8月は始まったばかりなので、夏真っ盛りの気分ですが、蝉は季節を感じ取っているのだなと思いました。
地元の親戚のおばさま方に、季節のご挨拶。
これからは「残暑お見舞い」になります。

みなさまも、どうぞご自愛くださいませ。
当サイトでは、お客様の利便性向上のためクッキーを使用しています。当サイトをご利用いただくことで、クッキーの使用に同意されたものとみなされます。
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com (opens in a new window)
